ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ

Events

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

We care for Nature

ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ

5.000 ΦΙΛΟΙ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ

Adrenaline

ΑΓΩΝΕΣ

Tips & How to's

ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ - ΟΔΗΓΙΕΣ

Forum inside

300 ΜΕΛΗ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ

Arrow
Arrow
Slider

Η ελληνική απάντηση στα αυτοκίνητα εκτός δρόμου

Αν σας έλεγε κάποιος ότι μπορεί να κατασκευάσει ένα εκτός δρόμου όχημα που θα κινείται με 265 χλμ./ώρα, θα επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 3,8 δευτερόλεπτα και θα μπορεί να κινείται στο χώμα όπως ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο, σίγουρα δεν θα τον πιστεύατε.  Αν, πάλι, συνέχιζε να σας λέει ότι αυτό το υπεραυτοκίνητο μπορεί να το κατασκευάσει Έλληνας, τότε μπορεί και να τον φασκελώνατε!

 

 

Αυτά θα μπορούσε να σκεφτεί ένας απλός πολίτης, όχι όμως οι άνθρωποι που βρίσκονται δίπλα στον δημιουργό και μηχανικό - επιστήμονα Δημήτρη Κορρέ.  Δεν είναι καθόλου παράξενο που σ' αυτή τη χώρα των σκυλάδικων, των πρωινάδικων, της μαγκιάς και της ασχετοσύνης, μια προσωπικότητα σαν αυτή του Δημήτρη Κορρέ είναι άγνωστη στο ...ευρύ κοινό.

Μέσα στην αποτελματωμένη νεοελληνική πραγματικότητα, υπάρχουν άνθρωποι που εργάζονται αδιάκοπα για την ανάπτυξη της τεχνολογίας, της επιστήμης και κυρίως του πνεύματος.  Το κακό είναι πως δεν προβάλλονται οι δραστηριότητές τους για παραδειγματισμό, αφού οι ίδιοι δεν έχουν ούτε το χρόνο και πιθανόν ούτε τη διάθεση για κάτι τέτοιο.  Πραγματικά, αν ψάξει κανείς στο διαδίκτυο, ελάχιστες (έως μηδαμινές) πληροφορίες θα βρει για τον Κορρέ, ενώ άπειρες θα τον κατακλύσουν για τους τραγουδιστάδες μας, τα top (και ...bottom) models μας και τους κάθε λογής πεχλιβάνηδες...

Ο Δημήτρης Κορρές είναι αρχιτέκτων, μηχανικός, κεραμίστας - αγγειοπλάστης, μηχανουργός.

Παράλληλα μπορεί να χαρακτηριστεί και ως πρωτοπόρος της αναρρίχησης βράχου στην Ελλάδα.  Έχει ανοίξει πάμπολλες αναρριχητικές διαδρομές, που για την εποχή τους ήταν εξωπραγματικές.  Είναι ο πρώτος (στην Ελλάδα) που εισήγαγε και δίδαξε την ελεύθερη αναρρίχηση.  Σκαρφάλωσε πλάκες που κανείς δεν διανοήθηκε εκείνη την εποχή να κοιτάξει.

Είναι ο άνθρωπος που δεν δέχεται την έννοια "ακατόρθωτο":

  • Είναι αυτός που μετακίνησε το εκκλησάκι πριν την πλατεία της Κηφισιάς για να πλατύνει ο δρόμος...
  • Έδωσε λύση για τη στήριξη των παλαιών πυλώνων φωτισμού του Ολυμπιακού Σταδίου...
  • Έδωσε τη βασική λύση στη γέφυρα της Χαλκίδας...
  • Μετακίνησε την καμινάδα των 46μ. στο Carrefour της Ν. Ιωνίας...
  • Μετακίνησε τον βυζαντινό ναό της Παναγίας Τορνικίου Γρεβενών, για να σωθεί από τα νερά φράγματος στον Αλιάκμονα...
  • Μετακίνησε τον ναό των Αγίων Αποστόλων Πέτρου και Παύλου στο αεροδρόμιο των Σπάτων...
  • Μετακίνησε ένα τζαμί στη Θεσσαλονίκη και άλλα κτίρια...
  • Πρότεινε την ανάπλαση της παλιάς πόλης του Ρεθύμνου...

Δεν επαρκούν πολλές σελίδες για να απαριθμήσει κανείς τις πρωτότυπες ιδέες του.

 

Δημήτρη "Yassou".

Τα τελευταία οκτώ χρόνια ασχολείται με ένα project για την κατασκευή ενός αυτοκινήτου με χαρακτηριστικά Rally και Off Road συγχρόνως.  Οι αναρτήσεις είναι εμπνευσμένες από τις αναρτήσεις του 2CV, αλλά μόνο σαν φιλοσοφία, γιατί ο σχεδιασμός είναι παγκόσμια πατέντα δική του και βασίζεται σε διαγώνιες αντιστρεπτικές ράβδους που κάνουν ολόκληρο το αμάξωμα με τη συμμετοχή των τροχών ένα ενιαίο και ενεργό σύστημα απόσβεσης.

Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι επίσης δικό του, υλοποιημένο στη Σουηδία.

Έχει δεχτεί πολλές προτάσεις από ξένους οίκους, αλλά σκοπός του είναι το αυτοκίνητο να κατασκευαστεί εδώ, από τον ίδιο και τους συνεργάτες του.  Είναι ένα αυτοκίνητο που θα πηγαίνει στο δρόμο με κορυφαίες επιδόσεις και ανά πάσα στιγμή, χωρίς κανένα ιδιαίτερο χειρισμό θα μπορεί να σκαρφαλώσει σε απίθανες κλίσεις και να ξεπεράσει μεγάλα εμπόδια χωρίς καμία ενόχληση για τους επιβάτες.

Ο κινητήρας που έχει τοποθετηθεί είναι από Nissan 350Z και οι επιδόσεις είναι εντυπωσιακές για ένα όχημα που μπορεί να κινηθεί πάρα, μα πάρα πολύ γρήγορα εκτός δρόμου.  Η επιτάχυνση από στάση έρχεται σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 265 χλμ./ώρα.  Μερικοί από εμάς πρέπει να θεωρούμαστε τυχεροί που έχουμε δει από κοντά τα πρωτότυπα και τις δυνατότητές τους, τόσο σε επίσημα trial 4x4 όσο και στον 24ωρο αγώνα 4x4 του Ιχνηλάτη.

Δυστυχώς, ένα τόσο σημαντικό project δεν έχει την υποστήριξη του ελληνικού κράτους.  Απλώς κάποιοι περιμένουν η τεχνογνωσία αυτή να πουληθεί στο εξωτερικό (όπως ακούγεται, μάλλον θα διατεθεί στον Αμερικανικό Στρατό).  Το μέλλον θα δείξει...

Στο ακόλουθο video βλέπετε το "Yassou II"

{qtube vid:=jTCC8BgrIGg w:=640 h:=534}


Πηγές: www.zougla.gr και ΑΝΤΙΓΝΩΣΗ

Προβληματισμοί ...

Ο καλύτερος τρόπος να εκδικηθείς είναι να περνάς καλά.

Ανώνυμος
Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account