Αποκάλυψη για το νέο Suzuki Jimny

-

    Η ιαπωνική εταιρεία λύνει (εν μέρει) τη σιωπή της αποκαλύπτοντας το νέο Jimny που επισήμως θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του στις αρχές του επόμενου μήνα.

    Η Suzuki διατηρεί στην τέταρτη πλέον γενιά του Jimny, του σκληροτράχηλου off-road μοντέλου της, το «κυβιστικό» σχεδιαστικό προφίλ του παρελθόντος εξελίσσοντας στα σημεία που έπρεπε μία κατασκευή με ξεκάθαρο εμπορικό και όχι μόνο προσανατολισμό.

    Αισθητικά, κυρίαρχα στοιχεία είναι οι τετράγωνες γραμμές, οι τροχοί των 15 ή 16 ιντσών, το εμπρός καπό, που παραπέμπει σε εκείνο του εμβληματικού Samurai, η διαφορετική μάσκα με το πλαστικό «περιτύλιγμα» και φυσικά τα στρογγυλά φώτα, που «δένουν» με τους μαύρους προφυλακτήρες και την παραδοσιακά... εκτεθειμένη στην τρίτη πόρτα ρεζέρβα.

-

    Στο εσωτερικό, οι αλλαγές είναι εκτενείς, όχι όμως σε βαθμό που να αλλοιώνουν το σπαρτιάτικο προφίλ του απελθόντος Jimny.  Δεσπόζουσα είναι η θέση της οθόνης αφής των 7 ιντσών στο υψηλότερο σημείο της κονσόλας, ενώ χαρακτηριστικό είναι το σχήμα της βασικών οργάνων εμπρός από τον οδηγό αλλά και εκείνο του πηδαλίου, το οποίο θυμίζει αρκετά εκείνο του Swift.

    Παρά το γεγονός ότι η Suzuki κρατά κλειστά τα χαρτιά της μιας και η επίσημη πρεμιέρα του μοντέλου αναμένεται να γίνει στις 5 Ιουλίου, όλα δείχνουν πως στο βασικό εξοπλισμό του νέου Jimny θα περιλαμβάνονται συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης της οδήγησης, όπως το Autonomous Emergence Braking (από τα 5 έως τα 100 χλμ./ώρα) και Pedestrian Detection (από τα 5 έως τα 60 χλμ./ώρα).

-

    Στον τεχνολογικό τομέα, το βέβαιο είναι πως και το νέο Jimny θα βασίζεται σ’ ένα ανεξάρτητο πλαίσιο τύπου σκάλας με νέα «σύσταση» προκειμένου να διατηρηθεί σε χαμηλά επίπεδα το συνολικό βάρος της κατασκευής.

    Από εκεί και πέρα, το «παρών» θα δίνει και το γνωστό σύστημα επιλεκτικής τετρακίνησης, και μάλιστα σε συνδυασμό με κιβώτιο υποπολλαπλισμού των σχέσεων.

    Σε ότι αφορά στους κινητήρες, οι ευρωπαϊκές εκδοχές θα κινούνται, σύμφωνα με τις έως τώρα διαρροές, από έναν 1.000άρη κινητήρα βενζίνης με απόδοση κοντά στους 110 ίππους, καθώς και από έναν 1.200άρη της γενιάς Boosterjet.

-

Πηγή: Χρήστος Αποστολόπουλος - 4troxoi.gr

Προβληματισμοί ...

Δεν είναι όλοι οι άνδρες ηλίθιοι. Μερικοί από αυτούς είναι ανύπαντροι.

κάποιος είπε
Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account