Η αναγέννηση του «Φοίνικα» - 4ο μέρος

Το βάψιμο

Αγοράστηκε χρώμα με κωδικό 02a Nissan terrano green της Sikkens.  Αρχικά έπεσε το «βασικό» (5-1 λέγεται) και είναι βάση στόκου με αστάρι κι αμέσως μετά μπήκε στον φούρνο.

 

 

Έτσι λοιπόν άρχισε το τρίψιμο και η αντίστροφη μέτρηση.  (επιθεώρηση της δουλειάς από τον άνθρωπο που τρέχει για όλα και όλους: γειά σου Φώτη! )

Το χρώμα στο πιστόλι και τα κομπρεσέρ άρχισαν να στενάζουν.  Δεν υπήρχε επιστροφή πια !

Ακολούθησε ψήσιμο στον φούρνο για 30 λεπτά.  Την επόμενη μέρα έγινε ο τελικός έλεγχος πριν ξεκινήσει το μοντάρισμα.

Το μοντάρισμα

Αρχισε το μοντάρισμα με τη μόνωση της οροφής.

Η ταπετσαρία του ουρανού τεντώθηκε και μπήκε στον φούρνο για το τελικό τέντωμα.

Τζάμια κλειδαριές και γρύλοι όλα στην θέση τους.  Τα τζάμια έγιναν πράσινα φιμέ με μεμβράνες της Lumar.  Το παρμπρίζ αντικαταστάθηκε με άλλο που έχει φιμέ φάσα στο επάνω μέρος.

 

 

 

 

 

 

 

Στην συνέχεια έγινε η τοποθέτηση της πρόσθετης καλωδίωσης στο εσωτερικό και της μόνωσης.  Περάστηκαν καινούριες γραμμές για πλαφονιέρες στο πορτμπαγκάζ και στις πόρτες.  Γραμμές για τα ηχεία, για το cb, για το cd, για τα πρόσθετα όργανα, για τους εμπρός και επάνω προβολείς, για φώτα ομίχλης πίσω και νέα γραμμή για τον πίσω υαλοκαθαριστήρα και το πιτσιλιστήρι, που είχαν χαλάσει εδώ και χρόνια.  Περάστηκαν όλα τα καλώδια μέσα σε θερμοσυστελόμενη σωλήνα και δέθηκαν σταθερά στο αμάξωμα.

Μετά ήρθε η σειρά της μόνωσης.  Ξεκίνησα από τα δύσκολα σημεία και ντύθηκε με υπομονή και μεθοδικότητα όλο το εσωτερικό του Νίβα.

Οταν ντύθηκε όλος ο χώρος τότε ασφαλίστηκαν με ισχυρή ταινία τα σημεία που δεν έστρωνε καλά η μόνωση.  Κατόπιν ακολούθησε η τοποθέτηση της μοκέτας και των πίσω πάνελ.

Μετά έγινε η τοποθέτηση των καθισμάτων.  Αρχικά μπήκε το πίσω ώστε να υπάρχει χώρος να ασχοληθώ με την επιπλέον μόνωση του τούνελ.

 

 

 

 

 

 

 

 

Δόθηκε ιδιαίτερη προσοχή στην λεπτομέρεια μόνωσης του τούνελ, γιατί είναι η κύρια πηγή θορύβων στο Νίβα.  Μπήκαν κομμάτια μονωτικού ακόμα και στα πλαστικά καπάκια των λεβιέδων.

Ακολούθησαν τα εμπρός καθίσματα.

Μετά έγινε η, άχαρη για μένα, δουλειά της καλωδίωσης.

Υστερα ήρθε η ώρα της τοποθέτησης του ταμπλώ με τα καινούρια όργανα.

Συνέχεια με πέρασμα κεριών στις κοιλότητες από τις πόρτες.  Να σημειωθεί ότι λεπτό σφουγγαράκι και δυο κομμάτια σαμπρέλα ποδηλάτου κάνουν την διαφορά!  Μπαίνουν στην ντίζα της μπετούγιας εξαφανίζονται πολλοί θόρυβοι.

Ακολούθησε μια στρώση νάϋλον για να μην βρέχεται η ταπετσαρία από την εσωτερική μεριά κι ... έτοιμες οι πόρτες με τις θήκες τους και τα ηχεία επάνω.

Με την μόνωση μέσα στις πόρτες άλλαξε και ο ήχος στο κλείσιμο της: τώρα έχει πιο μπάσο χτύπημα!  Τοποθετήθηκε η μεσαία κονσόλα με το CD και τους διακόπτες.  Μπήκε στην θέση του το CB, τα σκιάδια, τα πλαϊνά στις κολώνες, κ.α.

 

Προβληματισμοί ...

Το μόνο κοινό που έχουν το National Geographic και το Playboy είναι ότι σου επιτρέπουν να δεις πολλά μέρη που ποτέ δε θα επισκεφτείς!

Κάποιος είπε
Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account