Korres Project 4

Με αφορμή την χτεσινή video-σκόπηση του νέου επιτεύγματος του Δημήτρη Κορρέ στον Διόνυσο, αρπάζουμε την ευκαιρία να σας παρουσιάσουμε το Korres Project 4.  Βέβαια έχουμε ασχοληθεί και παλιότερα με τις δημιουργίες του κου Κορρέ (βλέπε: Η ελληνική απάντηση στα αυτοκίνητα εκτός δρόμου).  Σας μεταφέρουμε τα λόγια ενός στενού συνεργάτη του.

Πολλοί θα έχετε ακούσει για τον Δημήτρη Κορρέ.  Τον θυμάμαι από τη δεκαετία του '80 που ήθελε να βελτιώσει το 2CV.  Για να μην πολυλογώ εδώ και αρκετά χρόνια έχει φτιάξει κάποια πρωτότυπα που βασίζονται πάνω στην αρχή λειτουργίας της ανάρτησης του 2CV.  Οταν λέμε πρωτότυπα εννοούμε αυτοκίνητα που περπατάνε κανονικά και κάνουν απίστευτα πράγματα.

Είχα την τιμή να έχω πάει βόλτα με 3 από αυτά (με το ένα μάλιστα είχα τρέξει και σε αγώνα off road ως συνοδηγός).  Σας παραθέτω μερικές φωτογραφίες από το τελευταίο που πρόκειται να μπει σε παραγωγή.  Για να κάτσεις και ως απλώς συνοδηγός να οδηγεί άλλος πρέπει να ξεχάσεις ότι ξέρεις για τα αυτοκίνητα και 2-3 νόμους της φυσικής.  Δεν είναι το γκάζι του (μόνο 500+ ατμοσφαιρικά άλογα), δεν είναι το κράτημα του στην άσφαλτο (επιπέδου Lotus Elise), δεν είναι που εκτός δρόμου πηγαίνει σαν το καλύτερο τετρακίνητο για Trial που κυκλοφορεί, δεν, δεν, δεν...  Είναι ο ΥΠΕΡΦΥΣΙΚΟΣ τρόπος που καταπίνει οποιοδήποτε βράχο και οποιοδήποτε χαράδρα βρεθεί μπροστά του κινούμενο σαν να είναι σε άσφαλτο.

Στην εκδήλωση της ΦΙΛΠΑ για τον εορτασμό των 41 χρόνων λειτουργίας της που πραγματοποιήθηκε στο Αεροδρόμιο Τατοΐου με την αναβίωση του ιστορικού Σιρκουί, παρουσιάστηκε το φέρελπι και εξαιρετικό πρωτότυπο του κ.Δημήτρη Κορρέ, Korres Project 4.

Το συγκεκριμένο όχημα είναι η νέα σχεδιαστική και κατασκευαστική προσπάθεια από τον Αρχιτέκτονα - Εφευρέτη Δημήτρη Κορρέ και αποτελεί ουσιαστικά μια pre-production έκδοση, καθώς για πρώτη φορά όλα τα custom build εξαρτήματα έχουν αποκτήσει το δικό τους barcode και απομένουν ελάχιστες λεπτομέρειες για να περάσει σε περιορισμένη παραγωγή, το αργότερο μέσα στον επόμενο χρόνο.

Το αυτοκίνητο ήταν «γυμνό» στο Τατόι επειδή τα πλαστικά δεν ήταν ακόμα 100% έτοιμα αλλά και για να γίνει καλύτερη και πιο λεπτομερής επίδειξη της ανάρτησης.  Επίσης το εσωτερικό της έκδοσης παραγωγής θα είναι εντελώς διαφορετικό από αυτό του που βλέπετε στις φωτογραφίες.  Στην σχεδίαση συμμετέχει ο κ. Κωνσταντίνος Μαλανδρίνος κι άλλοι συνεργάτες πάντα υπό την καθοδήγηση του κ. Κορρέ.

Είναι μια εντελώς ριζοσπαστική προσπάθεια, όχι μόνο για τα ελληνικά δεδομένα αλλά και παγκοσμίως, καθώς οι δυνατότητες του Korres 4 είναι απεριόριστες και ανεξάντλητες.  Ο λόγος της παρουσίασής του ήταν ώστε να φανεί η λειτουργία της ανάρτησης, η οποία αποτελεί και το ατού του καθώς είναι διεθνώς αναγνωρισμένη και πατενταρισμένη.  Μπορεί με χαρακτηριστική ευκολία να κινηθεί σε κάθε είδους επιφάνεια χωρίς να υπάρχει περιορισμός των ελαστικών που φορά, καθιστώντας το τη πρώτη προσπάθεια παγκοσμίως ενός τέτοιου ολοκληρωμένου "supercar" που μπορεί να κινηθεί με την ίδια άνεση σε πίστα, σε εκτός δρόμου όσο και σε χαλαρούς ρυθμούς για καθημερινές μετακινήσεις.

Το διθέσιο πρωτότυπο έχει μήκος 3.920 χλστ, πλάτος 1.960 χλστ, ύψος 1250 χλστ και μεταξόνιο 2.560 χλστ., χωρίς όμως να αποκλείεται στο μέλλον να χρησιμοποιηθεί ένα μεγαλύτερο σασί ώστε να προστεθούν και δύο πίσω θέσεις.  Ζυγίζει 1600 κιλά και φορά τον LS7 7 λίτρων ατμοσφαιρικό κινητήρα της Corvette Z06 απόδοσης 505 ίππων, κάτι που του δίνει τη δυνατότητα να επιταχύνει στα 0-100 χλμ/ώρα μέσα σε 3,8 δευτερόλεπτα ενώ έχει τελική ταχύτητα 300 χλμ/ώρα.

Η κίνηση μπορεί να σταλθεί σε όλους τους τροχούς, ενώ υπάρχει η επιλογή η δύναμη του κινητήρα να στέλνετε μόνο στο πίσω άξονα.  Διαθέτει τρία διαφορικά με κεντρικό κλείδωμα, με τη ροπή να στέλνεται σε αναλογία 33 % / 67 % για τον εμπρός και πίσω άξονα αντίστοιχα, με τη συγκεκριμένη αναλογία να επιλέγεται καθώς θεωρήθηκε βέλτιστη ώστε να περιορίζεται στο ελάχιστο η υποστροφή.

Το κιβώτιο του είναι ειδικά κατασκευασμένο για το αυτοκίνητο και διαθέτει έξι ταχύτητες με 3 τελικές κλιμακώσεις, με την τελευταία να μπορεί να δώσει στο αυτοκίνητο θεωρητική τελική ταχύτητα 600+ χλμ/ώρα.

Το ύψος του αυτοκινήτου αυξομειώνεται με ειδικό μηχανισμό με το "track mode" να είναι 5 εκατ, ενώ μπορεί να φτάσει έως και 50 εκατοστά.  Η χαμηλότερη θέση του δίνει τη δυνατότητα να ακουμπάει στο έδαφος (χρησιμεύει και ως αντικλεπτική προστασία).  Ακόμα, η άρθωση της ανάρτησης του κάθε άκρου είναι εκπληκτικά μεγάλη καθώς μια ρόδα μπορεί να σηκωθεί έως και 95 εκατοστά από το έδαφος με τις υπόλοιπες τρεις να έχουν επαφή με το δρόμο.  Το εκπληκτικό της ανάρτησης είναι πως ο μπροστά δεξιός τροχός στην ουσία αλληλοεπιδρά με τον πίσω αριστερό, ενώ ο μπροστά αριστερός με τον πίσω δεξιό.  Η ανάρτηση απορροφά κάθε ανωμαλία    του οδοστρώματος χωρίς τη παραμικρή ανωμαλία να μεταφέρεται μέσα στη καμπίνα.

Το Korres 4 αποτελεί τη σοβαρότερη και πιο ολοκληρωμένη προσπάθεια για ένα κατεξοχήν ελληνικό αυτοκίνητο με βλέψεις κυρίως την αγορά της Αμερικής και Μέσης Ανατολής.  Η αρχική εκτίμηση μιλά για 50 αυτοκίνητα αλλά ευχόμαστε να υπάρξουν περισσότερα με την μέχρι σήμερα ανάπτυξη του, στα 12 χρόνια του project και των υπολοίπων πρωτοτύπων να έχει κοστίσει αρκετά εκατ. ευρώ.

Πηγή: fast4ward.gr - newsletter 8-8-2013

 

 

 

Προβληματισμοί ...

Η λέξη "Αμφιλοχίας" κρύβει κάποιο σεξουαλικό υπονοούμενο;

Κάποιος είπε
Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account