Σύνδεση

Login to your account

Username *
Password *
Remember Me
offroader

Η αναγέννηση του «Φοίνικα» - 2ο μέρος

Ευρετήριο Άρθρου

 

Προεργασία στις μεταλικές επιφάνειες που θα βαφτούν

Υστερα ασχολήθηκα με την πίσω πόρτα και την ελαφριά σκουριά που είχε.   Τρίφτηκε με υπομονή και περάστηκε με σταθεροποιητή σκουριάς.  Αργότερα περάστηκε με σασικότ (Chassis-Coat) ώστε να είναι έτοιμη για βαφή.

 

 

Βγήκε το πίσω κάθισμα και το πλαστικό κάλυμμα του δαπέδου.

Ξεβιδώθηκαν οι βίδες που κρατούν τα πλαϊνά πλαστικά.

Βγήκαν τα πλαϊνά πλαστικά και πλέον το πίσω μέρος έμεινε γυμνό.

Ακολούθησε έλεγχος για σκουριές και αποκολλήσεις του φύλλου πίσσας.

Στην συνέχεια αφαιρέθηκε η μόνωση υαλοβάμβακα από το πάτωμα και πετάχτηκε γιατί αργότερα μπήκε άλλη αδιάβροχη μόνωση.

Κατόπιν αφαιρέθηκαν τα καθίσματα κι άρχισε ο έλεγχος για σκουριά.   Βρέθηκαν σαθρά κομμάτια από την πίσσα που ήταν κολλημένη στο πάτωμα και αφαιρέθηκαν.

Οι σκουριές που υπήρχαν ήταν ευτυχώς σε επιφανειακό επίπεδο.  Έμεινα έκπληκτος με την δουλειά που είχαν κάνει στο εργοστάσιο πριν είκοσι (!) χρόνια.  Το πάτωμα τρίφτηκε, σκουπίστηκε με την ηλεκτρική σκούπα και ακολούθησε καλό πλύσιμο με σαπούνι και νερό.

Την επόμενη μέρα περάστηκε ο σταθεροποιητής σκουριάς σε δυο χέρια.

Ακολούθησε η αφαίρεση του ταμπλώ.

Αγοράστηκαν τα απαραίτητα υλικά: κόλες αμαξωμάτων, αστάρια μετάλλων, το σασικότ (σε σκούρο κόκκινο χρώμα) με τα διαλυτικά του και πινέλα.

Ακολούθησε έλεγχος στις πόρτες.  Βγήκαν οι ταπετσαρίες και οι τσιμούχες από την εσωτερική μεριά.

Πλύθηκαν οι πόρτες εσωτερικά και περάστηκαν με σταθεροποιητή σε όλο το εσωτερικό.

Μέχρι να στεγνώσουν οι πόρτες περάστηκε σασικότ στο πάτωμα σε δυο χέρια.

Όταν στέγνωσε περάστηκε η κόλλα αμαξωμάτων στις ραφές του πατώματος αλλά και μέσα στις πόρτες.

Κατόπιν κλείστηκαν και σφραγίστηκαν όλες οι τρύπες που έχει στους μαρσπιέδες εσωτερικά.  Αυτό έγινε για επαρκή στεγανότητα από τα νερά όταν το Νίβα θα κάνει τα «μακροβούτια» του.

Ετοιμο το Νίβα για βάψιμο εσωτερικά.

Επειτα αφαιρέθηκε η μάσκα και τα φανάρια μαζί με τις χελώνες τους.   Καθαρίστηκαν, τρίφτηκαν και περαστήκαν με τα ίδια υλικά όπως και μέσα.

Βγήκαν τα φλας, οι υαλοκαθαριστήρες, και όλα τα υπόλοιπα εξαρτήματα που έπρεπε.

Κατόπιν αφαιρέθηκε το μπράτσο που είναι για να υποστηρίζει την πλαστική ταπετσαρία.   Δεν υπήρχε λόγος να ξαναμπούν οι πλαστικές ταπετσαρίες κι έτσι κόπηκε για να εξοικονομηθεί περισσότερος χώρος.

Ακολούθησε το γέμισμα των αρμών του αμαξώματος.  Πρώτα μασκαρίστηκε περιμετρικά με χαρτοταινία για να μην πασαλειφτεί και κατόπιν εφαρμόστηκε η κόλλα αμαξωμάτων με προσοχή και πίεση, ώστε να γεμίσουν τα κενά που είχαν ανοιχτεί μετά από την αφαίρεση της παλιάς και ξερής κόλλας.

Αυτό είναι ένα σημαντικό στάδιο που πρέπει να γίνεται πριν από κάθε βάψιμο γιατί από εκεί ξεκινούν κατά ένα μεγάλο ποσοστό οι σκουριές.  Όταν στέγνωσε η κόλλα κατά 50% τότε αφαιρέθηκε η χαρτοταινία και έμεινε μια καθαρή και ευθεία γραμμή από κόλλα μέσα στον αρμό.

 

Προβληματισμοί ...

Γιατί λέγονται πολύ-θρόνες αφού κάθεται μόνο ένας;

κάποιος είπε
Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account